Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Thumbs up to the sunny morning -

Av Denise - 4 april 2013 10:54

God morgon hälsar Stockholm!

Har sovit som en stock inatt, var såå trött efter hemresan. Alexander var på benen runt klockan nio och lagade frukost, medans jag låg i sängen och drog mig till runt halv tio & fick sedan smaka på Alexanders thailändska omeletter med cappuccino, han är så grym på omeletter! Och så hade älskling Alexander förberett grönskaksfat och annat! Älskar han!

Jag ska nu ta en promenad med Elvis, det är soligt idag. Sen ska jag, Dilara & Isabelle till Starbucks och sen shoppa maybe. Alexander ska dock på ett möte. Men det är lunchmöte och han kommer komma hem ungefär vid två, och då ska vi göra en sak jag berättar sen!


Kramis!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 9 april 2013 17:38

Hola, mina små rosenblad! Anledningen till att det blev en bråttom uppdatering imorse var för att jag skulle åka tidigt på morgonen till Dilara. Hon ska nämligen ha fest ikväll för nära & kära, så vi tänkte förbereda. Hon tog ledigt från skolan oc...

Av Denise - 9 april 2013 09:30

God morgon, mina tisdagsbränslen! Kort uppdatering, jag förklarar senare. Till frukost blev det bananpannkakor med jordgubbssmoothie & bär. En väldigt kort uppdatering, jag är ledsen. Jag har väldigt brådis just nu! Förklarar senare! ...

Av Denise - 8 april 2013 11:45

God förmiddag, mina små kvittrande fåglar! Nu är det bara plugg, plugg, plugg. Har absolut inte gjort något annat än att äta frukost, lunch, lägga upp en till två bilder på Instagram, skicka några kikmeddelanden till Isabelle, pluggat och tagit en...

Av Denise - 8 april 2013 08:00

Godmorgon, mina små gelehjärtan! Vaknade och hade extrem huvudvärk, var nog lite bakis efter minifestmiddagen som älskling Alexander ordnat på restaurang. Det var otroligt mysigt och jättefint. Jag tog ut Elvis precis på en promenad, och det var...

Av Denise - 7 april 2013 11:39

God förmiddag! Jag har fotat alla kläder & allt vi köpt nu från igår, efter spabesöket med finis Dilara. Enjoy! Jättesöta syltburkar - och såklart var det ju sylt & marmelad i, men jag köpte de för att de var så söta! Urgulliga! På samma ...

Kort om mig

Jag heter Denise och har tagit studenten (fyller 19 i oktober). Jag pluggar till advokat främst för att jag siktar och tror på det och för att hela min familj är högst utbildade advokater och proffs i branschen. "Visa presentation" för mer om mig! :-)

Röstning, vad tycker du?

Är du en tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille

Denise's darlings

Black Moustache

Fråga mig gärna vadsomhelst

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen Denise gjort

Denise's darlings

Hjälp gärna mig


Ovido - Quiz & Flashcards