Direktlänk till inlägg 4 april 2013

This is what I bought today -

Av Denise - 4 april 2013 14:27

Hej sötisar! 

Hemma från stan (Stockholm) nu. Lovade er bilder på vad jag köpt, så jag har varit snäll nog att fota allting en & en.

Hoppas ni gillar det, mina skönheter! Jag tycker iallafall allt var värt pengarna.

Sminkprodukter från Make Up Store

Jättesöt stickad tröja från Karen Millen
Body Butter från The Body Shop, "smak" (doft) av hallon
Jeansjacka från Gina Tricot, detta klädesplagg är en av de väldigt få som inte är märkeskläder haha!
Orange väska från Michael Kors
 
Starbucksfika med Dilara & Isabelle.

Det var allt! Snart kommer älskling Alexander hem, så ska vi sen åka & kolla (kanske välja..?) bil.
 
Kramis!

 



 
 
maja

maja

5 april 2013 16:26

Hej
Förundras över hur två människor liv kan vara så olika även vid ungefär samma ålder. Det är häftigt att man kan levas så olika. Ibland så inser man att ens fördomar faktiskt får belägg, men det kan vara intressant. Jag är nog "värsta bonden" enligt dig och enligt mig är du "Stockholmare" och ja jag kanske är en bonde för att jag bor på landet och har djur och du är Stockholmare efter som du bor i Stockholm. Vi har säker få eller inga saker gemensamt förutom hund och pojkvän men man kanske kan lära av varandra ändå om man nu vill det. Välkommen att tita in i min blogg och lär om livet på landet och jag kan titta in i din blogg och lära av livet i storstaden... Om du vill // Maja

http://naturmaja

Denise

6 april 2013 16:43

Vilken underbar kommentar! Det är nog den bästa kommentaren jag fått i hela mitt liv, bland alla mina bloggar...rakt från hjärtat! Otroligt!
Vad fint, jag håller precis med dig. Å nej, jag tänker ju inte "värsta bonden" när jag ser/hör dig, jag gillar djur, jag gillar landet!
När jag såg din kommentar blev jag faktiskt helt till mig, en sådan fin! Vad trevligt! :-)
Jäklar, vilken fantastisk blogg du har! Vilka bra tips, vilket fint liv, vilken underbar familj! Faktiskt, vad fint det vore om man skulle vakna, gå & mata alla djuren osvosv, nu när jag tänker på det...vad härligt!
Ha det jättebra,
Denise

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 9 april 2013 17:38

Hola, mina små rosenblad! Anledningen till att det blev en bråttom uppdatering imorse var för att jag skulle åka tidigt på morgonen till Dilara. Hon ska nämligen ha fest ikväll för nära & kära, så vi tänkte förbereda. Hon tog ledigt från skolan oc...

Av Denise - 9 april 2013 09:30

God morgon, mina tisdagsbränslen! Kort uppdatering, jag förklarar senare. Till frukost blev det bananpannkakor med jordgubbssmoothie & bär. En väldigt kort uppdatering, jag är ledsen. Jag har väldigt brådis just nu! Förklarar senare! ...

Av Denise - 8 april 2013 11:45

God förmiddag, mina små kvittrande fåglar! Nu är det bara plugg, plugg, plugg. Har absolut inte gjort något annat än att äta frukost, lunch, lägga upp en till två bilder på Instagram, skicka några kikmeddelanden till Isabelle, pluggat och tagit en...

Av Denise - 8 april 2013 08:00

Godmorgon, mina små gelehjärtan! Vaknade och hade extrem huvudvärk, var nog lite bakis efter minifestmiddagen som älskling Alexander ordnat på restaurang. Det var otroligt mysigt och jättefint. Jag tog ut Elvis precis på en promenad, och det var...

Av Denise - 7 april 2013 11:39

God förmiddag! Jag har fotat alla kläder & allt vi köpt nu från igår, efter spabesöket med finis Dilara. Enjoy! Jättesöta syltburkar - och såklart var det ju sylt & marmelad i, men jag köpte de för att de var så söta! Urgulliga! På samma ...

Kort om mig

Jag heter Denise och har tagit studenten (fyller 19 i oktober). Jag pluggar till advokat främst för att jag siktar och tror på det och för att hela min familj är högst utbildade advokater och proffs i branschen. "Visa presentation" för mer om mig! :-)

Röstning, vad tycker du?

Är du en tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille

Denise's darlings

Black Moustache

Fråga mig gärna vadsomhelst

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen Denise gjort

Denise's darlings

Hjälp gärna mig


Ovido - Quiz & Flashcards